Autentificare

Politica de confidentialitate


PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

In conformitate cu Regulamentul European 679/2016 (GDPR) și legislația națională în vigoare - Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, precum si ale Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Administratorul va administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de Utilizatori.


1. COLECTAREA INFORMATIILOR PRIN INTERMEDIUL SITE-ului

Date de identificare (nume, prenume, nume utilizator, adresa email,fotografie de profil) pentru crearea contului de utilizator.

Informații pe care le oferiti prin continutul incarcat sau transmis prin intermediul Aplicatiei. • Colectăm conținutul și alte informații pe care le oferi când utilizezi Serviciul, inclusiv atunci când va creati un cont, când creati sau distribuiti conținut și când trimițeti mesaje sau comunicati cu alte persoane.

Rețelele și conexiunile dvs. • Colectăm informații despre persoanele și grupurile cu care v-ati conectat și despre modul în care interacționati cu ele, cum ar fi informații despre persoanele cu care comunicati cel mai des sau despre grupurile în care obișnuiti să distribuiti conținut. De asemenea, colectăm informațiile de contact pe care le oferiti dacă încarcati, sincronizati sau imporțati aceste informații (de exemplu, o agendă) de pe un dispozitiv.

Informații despre dispozitiv. • Colectăm informații de pe sau despre computerele, telefoanele sau celelalte dispozitive pe care ati instalat sau de pe care accesati Serviciul, în funcție de permisiunile pe care le-ati acordat, cum ar fi: o sistemul de operare, versiunea de hardware, setările dispozitivului, numele și tipurile de fișiere și de software, bateria și intensitatea semnalului, și identificatorii de dispozitiv; o locațiile dispozitivului, inclusiv locațiile geografice specifice, cum ar fi prin intermediul semnalelor GPS, Bluetooth sau Wi-Fi; o informații despre conexiune, cum ar fi numele operatorului tău de telefonie mobilă sau numele furnizorului de servicii de Internet (ISP), tipul browserului, limba și fusul orar, numărul de telefon mobil și adresa IP.

Informaţii de jurnal • Când utilizați serviciul, colectăm și stocăm automat anumite informații în jurnalele de pe server, cum ar fi: o detalii despre modul în care aţi utilizat serviciul, cum ar fi interogările de căutare; o informaţii înregistrate în jurnalele de telefonie, cum ar fi numărul de telefon, numărul apelantului, numerele de redirecţionare, ora şi data apelurilor, durata acestora, informaţiile de direcţionare a mesajelor SMS şi tipurile de apeluri; o adresa IP; o informaţii despre evenimentele survenite pe dispozitiv, cum ar fi erorile, activitatea sistemului, setările hardware, tipul de browser, limba acestuia, data şi ora solicitării dvs. şi adresa URL de referinţă; o cookie-uri


2. SCOPUL COLECTARII

Datele personale pe care ni le furnizati sunt prelucrate in scopul oferirii in conditii optime a Serviciului. Furnizati unele dintre datele personale pentru: - a va crea un cont valabil si pentru a beneficia de Serviciul Maponia; - a intra in contact cu noi; - a va inscrie la newsletter si a primi informatii relevante; - a aplica la unul din joburile pentru care am deschis un proces de recrutare la un moment dat; - a beneficia de Serviciile Site-ului, Aplicatiei sau ale Administratorului; - a derula activitati administrative precum facturarea serviciilor, livrarea materilelor sau trimiterea corespondentei. La momentul crearii contului de utilizator, aveti posibilitatea de a opta pentru primirea de informatii despre produsele, serviciile, evenimentele, oferte promotionale prezentate prin intermediul Aplicatiei prin bifarea casutei corespunzatoare pe pagina de creare a contului. Datele personale nu vor fi folosite in alt scop si nu vor fi dezvaluite sau date spre utilizare altor parti. Restul informatiilor colectate vor fi utilizate pentru a asigura o mai buna experienta cu Aplicatia sau site-ul, pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul sau in scop statistic.


3. STOCAREA DATELOR

Stocăm datele atât timp cât este necesar pentru a va oferi produse și servicii in conformitate cu punctele dvs. de interes. Informațiile asociate cu contul de utilizator vor fi păstrate până când contul va fi șters, cu excepția cazului în care nu mai avem nevoie de date pentru a furniza produse și servicii.

Daca ati aplicat pentru un job, toate datele personale transmise vor fi stocate pana la finalizarea etapei de recrutare si vor fi sterse in maxim 3 zile lucratoare de la finalizare. In cazul in care v-ati dat acordul pentru a pastra cv-ul si restul informatiilor pentru a va lua in considerare in alte etape ale recrutarii din viitor, atunci datele vor fi pastrate pana la retragerea consimtamantului. Daca ne-ati contactat cu o cerere punctuala, datele vor fi folosite pentru gestionarea acelei cereri. In cazul in care ne esti partener, datele necesarii facturarii vor fi pastrate minim 5 ani, conform prevederilor Codului Fiscal.


4. SECURITATEA DATELOR

Datele vor fi stocate intr-o baza de date, pe un server securizat, intr-un datacenter dedicat. Serverul nu este accesibil decat din interiorul retelei de date a Administratorului, prin conexiune criptata tip VPN. Baza de date este citita doar de mecanismele automatizate ale Site-ului, nu si de catre persoane. Datele personale trimise prin cereri punctuale sau pentru recrutare vor ajunge la persoanele responsabile de gestionarea acestor procese si vor fi utilizate in mod responsabil. Toate persoanele din companie (angajati sau parteneri) care ar putea intra in contact cu datele dvs. s-au angajat prin semnarea unui NDA sa respecte cerintele de confidentialitate, securitate si utilizare responsabila a acestor date. Aplicatia este accesibila din internet pe baza de username si parola, cu grade de acces diferite. Combinatii de username si parola pentru accesul la Aplicatie au persoanele cu drept de administrare desemnate in mod special de TrucksApps. Nu toate persoanele care au acces la aplicatie au acces si la zona de date personale.


5. PARTENERII TERTA PARTE

Administratorul (TRUCKS APPS SRL) poate prelucra și transmite datele cu caracter personal, în condițiile prevăzute de Regulamentul European 679/2016 (GDPR) și legislația națională în vigoare, altor companii cu care se află în relații de parteneriat și numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea respectivelor companii, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că utilizarea și furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare. Partenerii Administratorului sunt: furnizori de servicii de marketing, curierat ( inclusiv Posta Romana), servicii contabilitate, servicii de plată/bancare, telemarketing, platforme de emailmarketing, platforme de sms marketing, platforme de publicitate Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, alte companii cu care TRUCKS APPS SRL poate dezvolta programe comune de marketing si comunicare.


6. DREPTURILE UTILIZATORILOR

E important sa stiti ca aveti urmatoarele drepturi: - de acces = dreptul de a obtine din partea Administratorului o confirmare ca prelucreaza datele dvs. cu caracter personal si de a avea acces la acestea; - la rectificare = dreptul de a rectifica sau completa datele cu caracter personal inexacte sau incomplete - „dreptul de a fi uitat” = dreptul la stergerea datelor - restrictionarea prelucrarii = dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii - opozitie = dreptul de a te opune prelucrarii datelor tale cu caracter personal in scop publicitar; - dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere; - portabilitatea datelor = dreptul de a primi datele cu caracter personal prelucrate de Administrator sau de a solicita acestuia sa le transmita unui alt operator.


7. ACCESAREA, ACTUALIZAREA SI STERGEREA DATELOR

Ori de câte ori folosiți Aplicatia, aveti acces la informatiile dvs. personale. Dacă informațiile respective sunt greșite, ne străduim să vă oferim modalități de a le actualiza rapid sau de a le șterge, exceptând cazurile în care trebuie să păstrăm informațiile în scopuri legitime de afaceri sau juridice. Scopul nostru este să furnizăm Serviciul într-un mod în care informaţiile sunt protejate împotriva distrugerii accidentale sau rău intenţionate. De aceea, după ce ştergeţi informaţii din Aplicatie, este posibil să nu ştergem imediat copiile reziduale de pe serverele noastre active şi să nu eliminăm informaţiile din sistemele noastre de rezervă.

Prelucrarea datelor dvs. se va face până la retragerea consimțământului, indiferent de forma sub care a fost exprimat. Va veti putea dezabona oricând prin accesarea opțiunii de dezabonare din newsletter sau printr-un mesaj la: office@maponia.ro. Pentru orice solicitare în legătură cu protecția și prelucrarea datelor dvs. ne puteți scrie pe adresa office@maponia.ro .

Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si sa solicitati stergerea datelor. Stergerea datelor dvs. personale va fi urmata de stergerea acestora din orice locatie in care au fost salvate si de imposibilitatea de a va mai transmite newsletterul sau de a va contacta. Stergerea profilului contului de utilizator si a profilului dumneavastra se poate face din Aplicatie. Contul va fi sters automat, iar adresa dumneavoastra de mail din baza de date va fi stearsa in termen de 5 zile. Pentru exercitarea acestor drepturi puteti face si o cerere in scris adresata Administratorului si pe care sa o trimiteti la adresa Str. Poterasi, Nr. 15, Bucureşti, sau prin e-mail la adresa: office@maponia.ro. Pentru mai multe informatii in legatura cu utilizarea site-ului si protectia datelor dvs. va rugam sa accesati sectiunile Termeni si conditii si Politica de cookie-uri.

Felicitari!